STUDII UNIVERSITARE DE MASTER

„Managementul resurselor organizaţiei”


Ghidul înscrierii online (pdf)





SPECIALIZAREA:

Managementul resurselor organizaţiei



DOMENIUL DE STUDII:

Informații și Securitate Naţională



FORMA DE ÎNVĂŢĂMÂNT:

cu frecvenţă, conform programării orare (în zilele lucrătoare în intervalul orar 16.00-20.00, sâmbăta în intervalul orar 08.00-16.00)



DURATA: 2 ani



NUMĂR DE LOCURI: 50 (cu taxă)



CRITERII DE PARTICIPARE:

- diplomă de licenţă pentru ciclul de studii universitare de licenţă sau diplomă de licenţă sau echivalentă pentru studiile universitare de lungă durată;
-licenţă în specialitatea corespunzătoare sau în specializări / domenii conexe


Programul de studii universitare de master „Managementul resurselor organizației” este validat de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC) și este înregistrat în Registrul Național al Calificărilor din Învățământul Superior (RNCIS) , conform notificărilor ANC nr. 4061 din 26.03.2018 ȘI NR. 3139 DIN 29.03.2023.



Domenii de studiu:

  • Teoria organizaţiei
  • Teorii şi practici în management
  • Management economico - financiar
  • Management logistic
  • Managementul resurselor informaţionale
  • Management al resurselor umane
  • Managementul performanţei
  • Management strategic
  • Managementul proiectelor şi programelor

Evaluare finală: examen de disertaţie

Număr de credite: 130 (+ 16)

STRUCTURA PROGRAMULUI DE STUDII UNIVERSITARE DE MASTER
,,MANAGEMENTUL RESURSELOR ORGANIZATIEI" IN ANUL UNIVERSITAR
2023 - 2024

Departamentul Regional de Studii pentru Managementul Resurselor de Apărare

desfăşoară începând cu anul 2011 programul de studii universitare de master „Managementul resurselor organizaţiei” evaluat şi acreditat de Agenţia Română de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Superior conform Monitorului Oficial nr. 617 şi 617 bis din 31 august 2011 și hotărârii nr. 129 din 29.10.2015.

Înscrierea candidaţilor

Pentru înscrierea la concursul de admitere potențialii candidați vor crea un cont de utilizator pentru accesarea platformei ILIAS (https://lms.adlunap.ro/), conform ”Ghidului pentru înscrierea online la concursul de admitere”

Candidații vor încărca, pe platforma ILIAS, în cadrul categoriei „Concurs admitere masterat 2024”, în grupul cu denumirea corespunzătoare numelui fiecărui candidat, directorul „formulare”, următoarele documente:

Pentru mai multe informaţii privind Curiculum Vitae Europass accesaţi pagina: https://europa.eu/europass/ro

Fiecare candidat are obligația ca, înainte de înscriere, să ia la cunoștință prevederile Regulamentului de organizare și desfășurare a admiterii la studii universitare de master în Universitatea Națională de Apărare „Carol I”, în anul universitar 2024-2025, fapt ce urmează a fi asumat prin semnarea cererii de înscriere.

Candidații la concursul de admitere vor prezenta dosarul cu documentele scanate încărcate pe platforma ILIAS, în original, la comisia tehnică din cadrul DRESMARA, spre certificare pentru conformitate de către persoana desemnată, în ziua prezentării pentru concurs. Dosarul cu documentele încărcate va rămâne la DRESMARA, pe toata perioada desfășurării concursului de admitere.

Dosarul cu documentele în original va conține și eseul, în două exemplare îndosariate (introduse în copertă de plastic), care vor fi predate comisiei tehnice.

c. Concursul de admitere

Admiterea constă într-un examen oral pe unui eseu elaborat de candidat și prezentat în fața comisiei de concurs, conform art. 39 alin.(4), art. 40, art. 70 - 72 din "Regulamentul de organizare și desfășurare a admiterii la studii universitare de masterat în Universitatea Națională de Apărare „Carol I”, în anul universitar 2024-2025"

d. Înmatricularea

Candidații declarați „ADMIS” au obligația să se prezinte la sediul DRESMARA, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data afișării rezultatelor definitive, pentru a prezenta dovada plății taxei de școlarizare, conform sistemului de taxe aprobat de Senatul universitar, și pentru a completa și semna Contractul de studii și Formularul cu datele care se solicită tuturor studenţilor declaraţi admişi şi înmatriculaţi.

În situația neprezentării ori a neîndeplinirii oricăreia dintre obligațiile care îi revin, după expirarea termenului de 5 zile lucrătoare de la data afișării rezultatelor definitive, locul se consideră vacant. Locurile declarate "vacante” pot fi ocupate de către candidații declarați "NEADMIS”, în ordinea descrescătoare a mediilor obținute la concursul de admitere sau vor fi scoase la concurs în sesiunea din luna septembrie a anului curent.

Candidaţii declaraţi „ADMIS” la programul de studii sunt înmatriculaţi pe baza deciziei rectorului, înscrisă în ordinul de zi pe universitate/departament.

Pentru înscrierea în Registrul matricol, studenţii au obligaţia să prezinte, la Biroul organizare învățământ, secretariat, relații publice și internaţionale, pavilionul K, etajul I, încăperea nr. 33, 2 (două) fotografii color 3x4 cm. (nu se acceptă fotografii la imprimantă; în fotografii, cadrele militare vor purta ținută civilă;), având în vedere că celelalte documente necesare sunt deja în dosarul de concurs (înscriere/admitere), respectiv diploma de licenţă şi suplimentul la diplomă, în copie (pentru absolvenţii studiilor universitare de licenţă, conform Legii nr. 288/2004), diploma de licenţă şi foaia matricolă, în copie (pentru absolvenţii studiilor universitare de lungă durată, conform Legii nr. 84/1995, republicată), certificatul de naştere sau alte acte oficiale de stat (certificat de căsătorie, certificat de înfiere, certificat de schimbare a numelui, hotărâre judecătorească), după caz, în copie, carte de identitate / buletin de identitate, în copie.

Universitatea, prin directorul departamentului, semnează cu fiecare student înmatriculat la programul de studii un contract de studii universitare, în concordanţă cu prevederile regulamentelor de organizare şi desfăşurare a programului de studii şi cu respectarea legislaţiei în vigoare. Contractele de studii nu se modifică în timpul anului universitar.

Sistemul de taxe pentru anul universitar 2023-2024

Taxe la programul de studii universitare de masterat „Managementul resurselor organizației”:

  • 2400 lei - taxa de şcolarizare pentru un an universitar, respectiv 1200 lei pe semestru
    Taxa se achită astfel:
    • semestrial (1200 lei), pentru primul semestru, în termen de 5 zile lucrătoare de la data afișării rezultatelor definitive în sesiunile de admitere organizate pentru anul universitar 2024-2025, iar pentru următoarele semestre, până la începutul fiecărui semestru (septembrie/februarie);
    • integral (2400 lei), pentru anul I în termen de 5 zile lucrătoare de la data afişării rezultatelor definitive în sesiunile de admitere organizate pentru anul universitar 2025-2026, iar pentru anul II, până la începerea semestrului I/anul II, respectiv în luna septembrie.
  • 100 lei – susţinerea examenului de admitere
  • 450 lei – taxa pentru susţinerea examenului de disertaţie
  • 500 lei – taxa pentru repetarea examenului de disertaţie

Pentru alte tipuri de taxe: SISTEMUL DE TAXE DIN UNIVERSITATEA NAŢIONALĂ DE APĂRARE „CAROL I”

*Achitarea taxelor se face direct prin virarea sumei în contul nr. RO08TREZ13120F330500XXXX deschis la Trezoreria Braşov, C.U.I. 12836779, sau la casieria departamentului în fiecare zi lucrătoare în intervalul orar 08.00-15.30.

DRESMARA nu asigură cazarea participanților la studiile universitare de master.

OFERTA EDUCAŢIONALĂ PENTRU ANUL UNIVERSITAR 2023 - 2024

Deschide